Najnowsze podcasty
Materiały przyszłości
Skóra z ananasa, bananowca, kakao a może łupiny po orzechach?
Ubrania powstałe z odpadów spożywczych już istnieją, ale kiedy zobaczymy je w sklepie naszej ulubione marki?
goście:
Ewelina Antonowicz - Sustainable Fashion Institute
Ewa Polkowska - Sustainable Fashion Institute
numer: _26
-> posłuchaj
Skóra z ananasa, bananowca, kakao a może łupiny po orzechach?
Ubrania powstałe z odpadów spożywczych już istnieją, ale kiedy zobaczymy je w sklepie naszej ulubione marki?
goście:
Ewelina Antonowicz - Sustainable Fashion Institute
Ewa Polkowska - Sustainable Fashion Institute
numer: _26
-> posłuchaj
Moda i sztuka
Najważniejsi projektanci mody w paryskim Luwrze!
Co moda robi w jednej z najważniejszych galerii sztuki na świecie?
goście:
Piotr Szaradowwski - Uniwersytet SWPS oraz autor książki "Paryż to za mało"
numer: _25
-> posłuchaj
Najważniejsi projektanci mody w paryskim Luwrze!
Co moda robi w jednej z najważniejszych galerii sztuki na świecie?
goście:
Piotr Szaradowwski - Uniwersytet SWPS oraz autor książki "Paryż to za mało"
numer: _25
-> posłuchaj
Produkt czy marketing
Co decyduje o sukcesie marki modowej?
Tom Ford, w 2005 roku powiedział, że chce robić produkty bez których jego klientki nie potrafią żyć, a marketing i branding - zadzieje się sama. Kokieteria?
Co decyduje o sukcesie marki modowej?
Tom Ford, w 2005 roku powiedział, że chce robić produkty bez których jego klientki nie potrafią żyć, a marketing i branding - zadzieje się sama. Kokieteria?
goście:
Maria Gajewska - WARSAW/CREATIVES
Krystyna Bajor-Ledwoń - WARSAW/CREATIVES
numer: _24
-> posłuchaj
Maria Gajewska - WARSAW/CREATIVES
Krystyna Bajor-Ledwoń - WARSAW/CREATIVES
numer: _24
-> posłuchaj