Najnowsze podcasty
Podsumowanie 2025 roku w modzie
Branża luksusowa na minusie lub w okolicach zera, ale są też wyjątki. Segment popularny czuje oddech ultra fast fashion. Planowany IPO Shein w Londynie w tym roku się jednak nie wydarzy. W Polsce mamy pozytywne wyniki u największych rodzimych odzieżowych i obuwniczych firm. Drugi obieg pokazuje rentowność. A w technologii - AI odmieniany na wszystkie przypadki. Co przyniesie kolejny rok?
goście:
Ula Wiszowata - Ekspertka Strategii Marketplace
numer: _28
-> obejrzyj
Podsumowanie 2025 roku w modzie
Branża luksusowa na minusie lub w okolicach zera, ale są też wyjątki. Segment popularny czuje oddech ultra fast fashion. Planowany IPO Shein w Londynie w tym roku się jednak nie wydarzy. W Polsce mamy pozytywne wyniki u największych rodzimych odzieżowych i obuwniczych firm. Drugi obieg pokazuje rentowność. A w technologii - AI odmieniany na wszystkie przypadki. Co przyniesie kolejny rok?
goście:
Ula Wiszowata - Ekspertka Strategii Marketplace
numer: _28
-> obejrzyj
Branża luksusowa na minusie lub w okolicach zera, ale są też wyjątki. Segment popularny czuje oddech ultra fast fashion. Planowany IPO Shein w Londynie w tym roku się jednak nie wydarzy. W Polsce mamy pozytywne wyniki u największych rodzimych odzieżowych i obuwniczych firm. Drugi obieg pokazuje rentowność. A w technologii - AI odmieniany na wszystkie przypadki. Co przyniesie kolejny rok?
goście:
Ula Wiszowata - Ekspertka Strategii Marketplace
numer: _28
-> obejrzyj
Moda cyrkularna w H&M
Czy odzież z drugiej ręki może być wyselekcjonowana, prezentowana i sprzedawana w taki sposób, by dorównywała nowym produktom — tak, aby klienci postrzegali obie opcje jako równie atrakcyjne?
H&M stawia na to.
goście:
Sofia Måhlén - Project Lead for Circular Business Models - H&M
numer: _27
-> obejrzyj
Czy odzież z drugiej ręki może być wyselekcjonowana, prezentowana i sprzedawana w taki sposób, by dorównywała nowym produktom — tak, aby klienci postrzegali obie opcje jako równie atrakcyjne?
H&M stawia na to.
goście:
Sofia Måhlén - Project Lead for Circular Business Models - H&M
numer: _27
-> obejrzyj
Materiały przyszłości
Skóra z ananasa, bananowca, kakao a może łupiny po orzechach?
Ubrania powstałe z odpadów spożywczych już istnieją. Kiedy zobaczymy je w sklepie naszej ulubione marki?
goście:
Ewelina Antonowicz - Sustainable Fashion Institute
Ewa Polkowska - Sustainable Fashion Institute
Skóra z ananasa, bananowca, kakao a może łupiny po orzechach?
Ubrania powstałe z odpadów spożywczych już istnieją. Kiedy zobaczymy je w sklepie naszej ulubione marki?
goście:
Ewelina Antonowicz - Sustainable Fashion Institute
Ewa Polkowska - Sustainable Fashion Institute
numer: _26
-> obejrzyj
Moda i sztuka
Najważniejsi projektanci mody w paryskim Luwrze!
Co moda robi w jednej z najbardziej prestiżowych galerii sztuki na świecie?
goście:
Piotr Szaradowwski - Uniwersytet SWPS oraz autor książki "Paryż to za mało"
numer: _25
-> obejrzyj
Najważniejsi projektanci mody w paryskim Luwrze!
Co moda robi w jednej z najbardziej prestiżowych galerii sztuki na świecie?
goście:
Piotr Szaradowwski - Uniwersytet SWPS oraz autor książki "Paryż to za mało"
numer: _25
-> obejrzyj
Inspiracje
Japońska moda - historia nowoczesnego designu.
Yohji Yamamoto - SS 2003 - Vogue
Japonia cz.1
Japońscy projektanci
Japoński streatwear
->przeczytaj relację
Yohji Yamamoto - SS 2003 - Vogue
Japonia cz.1
Japońscy projektanci
Japoński streatwear
->przeczytaj relację
Japonia cz.1
Japońscy projektanci
Japoński streatwear
->przeczytaj relację
Japonia cz.2
Luksus i dzielnice handlowe
->przeczytaj relację
Luksus i dzielnice handlowe
->przeczytaj relację
Poznaj historię wschodniego designu
kup książkę ->
MA
Pomiędzy
ubraniem a ciałem.
Historia współczesnej mody japońskiej
kup książkę ->
MA
Pomiędzy
ubraniem a ciałem.
Historia współczesnej mody japońskiej
Archiwum podcastów
Rafał Reif
Ekspert branży mody
Badacz, wykładowca i doradca
w dziedzinie współczesnej mody japońskiej
z perspektywy kulturowo-historycznej.
Doradca w sektorze mody oraz handlu detalicznego w zakresie strategii, łańcuchów dostaw i handlu cyfrowego, zrównoważonego rozwoju i modeli cyrkularnych.
Posiadam dyplomy z ekonomii i zarządzania markami modowymi.
Prowadzę firmę doradczą dla branży mody
REIF FASHION oraz autorski podcast
CO Z TĄ MODĄ.
Interesujesz się modą? Masz pomysł, ciekawe doświadczenia? Zapraszam do kontaktu!
Spotify
email: rafal.reif@gmail.com
Fashion trips - przeczytaj
archiwum wpisów
Zdjęcia: Rafał Reif _Copyrights 2025
Japońska moda
Zrównoważona moda
Digital Ecommerce
Społeczenstwo
Generacja Z